Saltatu eta joan eduki nagusira
sintesia: nire klasekoek esan deustie ondo ikasita neukala baina oso gutxi esan dudala. Originala egin dogu aurkezpena eta dibertigarria baita. Parte txarra da zeren barrezka asi gara momentu batzuetan. Baina orginala izan da keinuak eta galderak egin doguzalako. Azken proiektua izanda jakinez asko hobetu dudala pentsatsen dut zeren eta erlazatuta nago eta naturaltasun gehiagorekin egiten dut. Kontuan izan behar dugu klasekoekin konfiantza dudanez, erratzen banaz ez direla barrezka hasiko eta horregaitik naturaltasun gehiagorekin egiten dut.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

PROIEKTUAREN ASTE BAKOITZEAN 3. ASTEA Aste honetan, hainbat gauza aurreratu doguz: antzekirako gidoiaren hasiera (Gorkak eginga), Time-lĂ­nea zikinean ia ia bukatu (Xabi Cirizak eginda), Story Board-a (Leire eta biok eginda) eta falta den bakarra da publisherra da, horretarako adostu dugu: Ni bakarrik arduratzea Story Board-a eta Leire publisherra. Bakoitzak aha izan dauan guztia aurreratu dau. Nire iritzira hau izan da gehien aurreratu dugun klasea eta bolumena ez dogu igo. Hau guztiaren alde txarra, hau dela talde lan bat eta norberako lanetan aritu gara. Hurrengo klasean komunean ipinoko dugu egindako lana eta zikinean erdizka daukagun lana, guztiz bukatuko dugu.
3. astean dena ondo joan jaku. 3 aldiz borratu ondoren azkenean ondo joan jaku dena! Jonan eta biok jolas bat egitea pentsatu dugu eta pentsatu ondoren zikinean egin dogu. Power pointara pasatu eta ze sorte txarra ez jaku denbora eman aurkepen egunean eta ezin izan dogu aurkeztu. Hurrengo klasean banatu zer esango duen bakoitza, ikasi eta praktikatu